Logosmall

Klachten / Suggesties

Klachten:

Beste klant

Ondanks dat we ons uiterste best hebben gedaan om uw bestelling naar tevredenheid af te handelen kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. We stellen u in de gelegenheid om dit te doen via onderstaande mogelijkheden.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tenuetje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Suggesties:


We staan natuurlijk open voor suggesties van welke aardt dan ook.  Dit kan zijn dat uw iets mist op de site of dat de navigatie verbeterd kan worden noem maar op. We stellen het zeer op prijs om dit bij ons te melden via info@tenuetje.nl of om ons te bellen op 0299-773991.