Logosmall
Klantenservice

 

Heeft u vragen over onze producten, het bedrukken van een tenue of wilt u meer informatie? Dan kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen. 

Telefoon: Telefoon: +31 (0)299-773991
E-mail: info@tenuetje.nl

Telefonisch bereikbaar op de volgende dagen en tijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00 uur tot 16:00 uur. 

We stellen het op prijs dat wanneer het enigszins mogelijk is om uw vragen via het contactformulier te stellen. Binnen 24 uur heeft u zeker antwoord gekregen op uw vraag. Wij kunnen dit dan beter organiseren en dus ook efficiënter werken. Bij voorbaat dank hiervoor.

Jurdische informatie

Juridische informatie Tenuetje.nl / handelend onder J&M trading KvK nummer: 55961940 BTW nummer: NL851923987B01
Vestigingsadres: gebr. Conijnstraat 91, 1444 HM Purmerend.
KNAB Bank Nederland
Rekeningnummer t.n.v. JenM Trading
IBAN:NL60 KNAB 0725 6751 28
BIC: KNABNL2H
E-mail: info@tenuetje.nl

 

1 FAQ
1.1 Krijg ik een korting bij grotere aantallen.

Bij grotere aantallen is het het beste om een vrijblijvende offerte aan te vragen.

Onze kortingen kunnen oplopen tot wel 30%.

1.2 Wat is de levertijd van artikelen die ik bij jullie bestel?

Antwoord: De levertijd is afhankelijk van of iets bedrukt moet worden. De gemiddelde levertijd ligt tussen de 5 tot 8 werkdagen. Wanneer u in onze winkel een enkel artikel besteld dan laten we dit meelopen met grotere bestellingen. Dit kan de levertijd soms negatief beïnvloeden. Bel voordat u besteld gerust even op voor meer info. Wanneer er speciale logo’s (3D, full color of geborduurd) gemaakt moeten worden, dan is de levertijd in overleg. Hebt u iets met spoed nodig? Geef dit dan even apart aan of belt u ons even op Telefoon: +31 (0)299-773991.

1.3 Wat rekenen jullie voor het verzenden

Antwoord: De verzendkosten binnen Nederland zijn € 6.95, bestellingen boven de € 100,- worden franco huis geleverd. Bestellingen naar België en of Duitsland vast tarief van slechts € 6,95. Al onze zendingen worden verzonden met een track en trace code.

1.4 Zijn alle tenues altijd na te bestellen?

Antwoord: Nee, dit is niet altijd het geval. Leveranciers hanteren een collectie ongeveer 2 tot 3 jaar. Wanneer u dit zeker wilt weten, dan kunt u contact met ons opnemen. Bij de meeste producten staat het bij de omschrijving aangegeven.

1.5 Kunnen jullie ook bedrukkingen en speciale logo’s maken?

Antwoord: Het maken en bedrukken van namen, nummers, enkelkleurige en full color logo’s doen we in eigen beheer. Voor de 3D en geborduurde logo’s hebben we diverse partners.

1.6 Kan mijn bestelling ook onder rembours verzonden worden?
Antwoord: Helaas leveren wij niet langer onder rembours. De redenen hiervoor zijn dat PostNL de tarieven voor zendingen onder rembours en de daarbij behorende commissie, welke wij aan PostNL betalen voor het ontvangen van het bedrag op onze rekening aanzienlijk heeft verhoogd. Daarnaast kwam het toch te regelmatig voor dat een zending onder rembours niet afgehaald werd door de klant. Dat betekent dat de kleding 6 weken onderweg is en een forse schadepost oplevert in verband met handelings- en verpakkingskosten en uiteraard oninbare porto- en rembourskosten.
1.7 Moet ik mij inloggen en registreren?
Antwoord: Nee dat hoeft niet perse. U kunt ook als gast de bestelling bij ons plaatsen. Wanneer u een account aanmaakt. hoeft u bij een volgende keer tijdens het bestellen de persoonlijke gegevens niet meer in te vullen. U kunt dan ook naar ‘mijn account’ gaan, waar u de bestellingen kunt wijzigen en kunt bekijken.
1.8 Hoe en waarmee kan ik betalen?

Antwoord: Wij bieden diverse betaalmogelijkheden aan: iDeal, Paypal, MisterCash, Banktrans, Maestro en via een eigen bankoverschrijving. Zodra de betaling is aangekomen zal de bestelling in behandeling worden genomen. Bij grotere bestellingen of zakelijke klanten is een betaling in overleg mogelijk. Bel gerust even naar onze klantenservice: Telefoon: +31 (0)299-773991

Neem contact op
* Verplichte velden